Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2009 22:34 - Песента на щурчето
Автор: gerganasp Категория: Поезия   
Прочетен: 6778 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 08.12.2009 23:32


 Започнаха празничните дни !

  image


Всички сме много щастливи - посрешаме, поздравяваме, подаряваме,  получаваме ... Светлинките на празничните украси греят, като малки звездички и скиват сивотата на делничния ден.За по-добро настроение, пущаме и някаква музика / всеки според вкусовете си/, но и през ум не ни минава какво е коствувало на изпълнителите / става дума за българските / да творят в това безвремие, за да опазят жива Българската музика. Много прекрасни музиканти смениха професиите си или заминаха в чужбина / там високо ценят нашия музикален гений / , но има и такива които не изневериха на музиката и гладни, жадни, в студ и зной, ни радват с прекрасните си песни и са душата на всички празници - въпреки, че дори забравяме и на тях да честитим...
 


Добре,че ги има!!!



Това е моят поклон!!!



Честити празници и на вас мили щурковци!!!






image
 


Песента на щурчето                                                                   


Попитали веднъж щурчето,                                                                                                                    с какво му пълно е сърцето, та музика навред дари и всички щедро весели?   Нима не знае то тревога, та вред да свири е готово, дори през зимата в комина – възпява снежната партина?!   Така отвърнало щурчето: Със радост пълно ми сърцето, че още щом съм се родило – от музика съм се опило.   Аз нямам друго занимание,
това е божие послание:
дори и гладно да заспивам – от музика да се опивам.

С цигулка малка във ръка, аз всичко живо веселя. Не ме корете, че греша – това е моята съдба.   Кога налегне ви тъга, повикайте ме начаса: За къшей хляб и топла дреха,
ви нося с музика утеха. 
  Че песен щом залей земята, по-леко става на душата. Отлитат тягостни беди и младост връща се дори.   Какво, че бурята връхлита,
със щит от песен сме покрити!
С усмивка срещаме бедата, тъга не пада на душата.    Така попя ни днес щурчето,
цикулката си взе и ето -
безкрайно малко и само,
по своя път си тръгна то.

И днес щом видя аз щурче, покланям му се от сърце. То вижда моята сълза,
затуй ми пее във нoщта.

  Приятелю, за миг поспри,
таз песен малка запомни !
Запееш ли я във беда -
за миг ще станат чудеса!


Гергана Спасова

 





image









image



Тагове:   щурче,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. esen - Прекрасен постинг!
07.12.2009 23:32
Нека е весело и на тях! Честито!
цитирай
2. shturec1 - Поздравления за постинга!
08.12.2009 09:29
Със цигулка във ръката
Щурчо весели тълпата.
Песните му актуални,
много често социални,
имащите власт не чуват
или просто се преструват.


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganasp
Категория: Други
Прочетен: 327033
Постинги: 53
Коментари: 149
Гласове: 3246
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930