Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2009 20:21 - ПРИЯТЕЛ
Автор: gerganasp Категория: Поезия   
Прочетен: 1016 Коментари: 1 Гласове:
0



Приятел лесно се познава -
веднъж изпаднеш ли в беда,
започне ли от теб да бяга -
то значи, с гузна е душа.

Какво не бих аз дал да имам -
до мен Приятел съкровен,
В неволя той да стопли нощ ми
и Радост да дели със мен.

Това е приказно имане
с него аз съм най- богат.
Самотен да съм - не желая,
но как да найда този брат?

Веднъж ли, дваж ли съм се лъгал -
напразно бликат в мен мечти.
Сърце им даваш, а накрая -
без жалост късат го с зъби.

Разкъсано сърце ми стене,
но пак се моли зарад тях -
не знаят те, че туй е бреме,
да го преглътнеш този хап.

Да нараниш Приятел -
това не може се прости.
Сърце ограбиш ли, не чакай -
отново весел да си ти.

Сърце щом имаш, а не камък -
ще страда с него във нощта,
и мира няма да намериш -
дори да вземе те смъртта.

Затуй Ви моля - не мърсете,
Приятелството, с мръсна длан.
Не казвай, че си ми Приятел -
кога кроиш си таен план.

И пак надявам се, че има
за мен Приятел най - любим.
Кога отчаян съм до края -
ще дойде той - незнаен, тих…

До мене кротко ще приседне,
с любов ще стопли ми сърце.
Тогаз ще мога да забравя
и поглед устремя напред.

Отново слънце ще огрее.
Отново песен ще звъни.
Отново птиците ще пеят,
щом имаш веч - Приятел мил.

Сърце изпълва се със обич,
а обич - ражда Светлина.
Слепец да си - ще виждаш всичко,
Приятел - твоя е звезда.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Chudesno e ! :) Az sachto se nadiavam ...
16.07.2009 20:27
Chudesno e ! :) Az sachto se nadiavam da si imam takav priatel, koito da ne me izostavia v bedata, a i az sachtoto da moga da napravia za nego,,da se nadiavame..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganasp
Категория: Други
Прочетен: 326893
Постинги: 53
Коментари: 149
Гласове: 3246
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930